piątek, 17 czerwca 2011

Stosik # 6

Zwlekałam z tym stosikiem i zwlekałam, czekając na podsumowanie transakcji rozpoczętej jeszcze w maju. Mój sprzedawca liczy jednak na to, że się złamię i zamiast zapowiadanych 3 książek kupię 30. Zobaczymy kto kogo przetrzyma ;)

Póki co prezentuję to, co mam (od góry):
 
1. A.Oz, Mój Michael - książka z M.L.L.O. nabyta okazyjnie w antykwariacie. 
2. K. Arthur, Całując grzech - od Wydawnictwa Erica. Po zachwycie nad serią czytaną w oryginale ciekawiło mnie polskie wydanie. Wrażenia z lektury tutaj.
Dalej - od mojego ulubionego Redaktora Literatury Fantastycznej :) - cztery egzemplarze recenzyjne z Prószyńskiego:
3. W.Szkolnikowa, Namiestniczka, ks. I - jestem w trakcie lektury. Po dwustu stronach zachwytu nie ma, ale czyta się nieźle.
4. W.Szkolnikowa, Namiestniczka, ks. II.
5. B.Charlton, Czaropis - podobno bardzo przyjemne fantasy, a ja lubię czytać przyjemne fantasy :)
6. M.M.Thurner, Podróż Turila - ta książka o przygodach  kosmicznego grabarza od dawna mi się marzyła. 


7.S.Gulland, Józefina i Napoleon - od Bukowego Lasu. To druga część trylogii i szukam pierwszej. Jeśli ktoś chciałby sprzedać, wymienić lub po prostu pożyczyć (naprawdę dbam o książki - słowo harcerki) proszę o kontakt, bo na allegro ceny niezachęcające :)
8. J.Deuve, Tajna historia podstępu - wygrana u kalio, której raz jeszcze serdecznie dziękuję. Recenzja na pewno w lipcu, bo to była darowizna z poleceniem :)
9. J.VanderMeer, Finch - rewelacyjna książka od MAGa. O tym, jak bardzo mi się podobała można poczytać tutaj.

Na dziś to wszystko. Życzę udanego i - na przekór prognozom pogody - słonecznego weekendu :)

22 komentarze:

  1. Lizus...
    Złamiesz się, już ja o to zadbam. :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. Aż mnie zamurowało:D. Świetny stos!! Już ja Ci podkradnę kilka pozycji, więc piluj książek, pilnuj:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gruby ten stosik :D. Czaropis miałam w swoich rękach, zaczęty z jak najlepszymi chęciami i szybko odłożony. To, co autor wyprawia ze stylem pisania, z wymyślaniem jakiegoś dziwnego języka, czy czarów (dokładnie już nie pamiętam) to przechodzi ludzkie pojęcie. Chyba że tłumacz tak nawalił. Ale w życiu nie czytało mi się tak źle żadnego fantasy, a to mój ulubiony gatunek powieści. Oczywiście mam nadzieję, że Cię nie zniechęcam, bo to bardzo możliwe, że tylko mi się tak nie podobało. Ale moja osobista opinia jest taka, że to książka cholernie trudna do przebrnięcia i to bynajmniej nie ze względów fabularnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle ciekawy stos...chciałbym co nieco z niego przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podróż Turila i Namiestniczki obie chętnie bym przygarnęła;) Na razie czekam na recenzje, świetny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czekam na recenzje - świetne książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękne stosisko! Ależ zazdroszczę ci! Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenrir
    Wiesz, ja mam limit środków, a nie upodobanie w cyfrze 3 - jak będą niskie ceny, to będzie większe zamówienie ;)

    kasandra_85
    Dziękuję, a książek pilnuję, więc szkoda fatygi ;)
    Pozdrawiam!

    C.S.
    Dziękuję za ostrzeżenie :) Jeszcze do "Czaropisu" nawet nie zajrzałam, więc nie wiem, jak mi się będzie czytało, ale póki co zrażać się nie zamierzam - może moja tolerancja dla stylu autora okaże się większa :)

    pisanyinaczej
    Ja chcę z niego przeczytać wszystko ;)

    Immora
    Dziękuję:) Niczym się nie dzielę (wiem, że to samolubne:)), obie Namiestniczki chcę przeczytać i zrecenzować do końca czerwca, ale "Podróż Turila" to plan na lipiec :)

    beatrix73
    Dziękuję :) Recenzja pierwszej Namiestniczki, jeśli plan się powiedzie, może nawet w środę - ale nie obiecuję, bo to gruuuba książka :)

    Demismo, Kass
    Dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się naczytasz... ;) Duży stosik, zwłaszcza objętościowo dość pokaźny. Będę oczekiwać na recenzje, bo nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik:D Czytałam z niego tylko "Czaropis" i bardzo mi się podobał. Niby jest to klasyczne fantasy, ale pomysł z rzucaniem czarów przez odpowiednie użycie języka i gramatyki jest nowatorski i czyta się to z przyjemnością;]
    "Namiestniczka" czeka u mnie w kolejce na wolną chwilę. Ciekawa jestem też Twojej opinii o "Podróży Turila" ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takiego pięknego stosiku, a właściwie to chyba należałoby napisać stosu. Będziesz miała co czytać. Niektóre książki naprawdę gruuuuubaśne.
    Niestety są mi całkiem nieznane. Ale miałabym wielką ochotę na "Józefinę i Napoleona". Z niecierpliwością będę czekała na Twoje recenzje. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie książki. Na szczęście większość posiada moja siostra, więc pewnie zaatakuję jej biblioteczkę w najbliższym czasie. Chyba najpierw wezmę "Fincha". Już wcześniej miałam szansę spotkać się z tym autorem i stwierdzam, że jest genialny :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, Gratuluje tak ciekawego stosiku ;)
    Same świetne książki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. prawie same grube książki :) Niezły stosik. Do Namiestniczki trzeba się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik! Chyba wiem z którym sprzedawcą handlujesz;) ja też z nim próbowałam...twarda sztuka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bellatriks
    Grube te książki, to fakt. W najbliższym czasie na pewno nie będę się skarżyć, że nie mam co czytać :)

    Radosiewka
    Dziękuję :)
    Zainteresowałam się "Czaropisem" właśnie z uwagi na to nowatorskie podejście do rzucania czarów :)
    Sama jestem ciekawa mojej opinii o "Podróży Turila" ;)

    Balbina64
    Dziękuję :)
    Za "Józefinę i Napoleona" zabiorę się jak tylko uda mi się przeczytać "Józefinę" - jeśli do lipca nie zorganizuję sobie książki w inny sposób, kupię na allegro. A to oznacza, że recenzja pewnie dopiero w drugiej połowie lipca :)

    Raya
    Dzięki :)
    A co czytałaś VanderMeera? Bo zastanawiam się, czy szukać teraz czegoś z Ambergris, czy tych "Podziemi Vennis" :)

    Molioo
    Dziękuję :)

    książkoholiczka
    Tak jakoś wyszło, choć objętość nie była kryterium wyboru - preferuję książki do 400 stron :)
    A Namiestniczkę od początku czyta się przyjemnie - po prostu jeszcze mnie nie zachwyciła, choć doczytałam do połowy :)

    Stayrude
    Dziękuję :) Chyba nietrudno się domyślić :) A sztuki obie są twarde ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosik moich wahań można by powiedzieć:))
    Cała fantastyczna kolekcja z Prószyńskiego jak na razie w ogóle mnie nie przekonała do siebie, chociaż Podróż Turila akurat kusi mnie chyba najbardziej.
    Poza tym zazdrodzczę Fincha!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. podsluch
    :)) Ja z tej kolekcji fantastycznej póki co czytałam tylko "Synów boga" i Wilczą serię Swanna, więc trudno mi oceniać. Lachlan był naprawdę klimatyczny, "Wilczy miot" kiepski, a "Wilczy amulet" - całkiem przyjemny. Zobaczymy jak będzie z książkami prezentowanymi w stosiku :)
    A "Finch" to powód mojej ogromnej radości i jest czego zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za tomiska! Super stosik, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mrrr znów UW :) Ojojoj ten "Czaropis" to pokaźnych rozmiarów jest, a ja nieopatrznie przez Ciebie go ostatnio wciągnąłem na listy :D

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za podpisywanie się w komentarzach. Pozwoli mi to na identyfikację stałych gości. Z góry dziękuję. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...